Klachten

Natuurlijk hopen wij dat alles vlekkeloos verloopt maar wij begrijpen ook dat niet alles 100% foutloos kan gaan, mocht je nou onverhoopt een klacht hebben dan horen wij dit graag via info@opjewallie.nl. Wij zorgen ervoor dat we tot een gezamenlijke oplossing komen. Mocht dit toch niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beschadigd product

Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen verzoeken wij je om dit te melden via info@opjewallie.nlWij verzoeken je om in deze e-mail een aantal foto’s van de beschadiging mee te sturen. Nadat wij de foto’s hebben ontvangen en door ons is vastgesteld dat de beschadigingen buiten de schuld van jou als klant zijn voorgevallen wordt de order opnieuw in productie gezet en ontvang je het nieuwe product binnen 5 werkdagen. Indien het product geretourneerd dient te worden vergoeden wij uiteraard de kosten.

Veilig betalen

Betaal makkelijk en snel met iDEAL of PayPal!

Gratis verzending

Al onze producten worden gratis verzonden!

Levertijd

Ontvang jouw Opjewallie binnen 5 werkdagen!

Icoon

WebwinkelKeur

Bij Opjewallie winkel je vertrouwd met het keurmerk van WebwinkelKeur.

14 dagen retour

Niet tevreden met je aankoop? Bij ons geldt binnen 14 dagen retour!

LiveChat

Heb je een vraag? Stel je vraag via onze Live Chat (rechtsonderin)!

Menu